nahidenurr İkinci bebeğime hamileyim ilkinde özelde sezaryen oldum şimdi devlette olmak istiyorum ama devlette nasıl işliyor gün veriyorlar mı yardımcı olur musunuz
fatmanur2707_ nahidenurr konyadayım ben şehir hastanesinde 41 olana kadar bebek doğmazsa 41. Haftaya girince çağırıp yatış yapıyorlar
esrafi5 nahidenurr genelde sezeryana karar verilince 38 e gün verliyor o gün sabahtan yatışınız yapılıyor doktor planlamasını yapıyor yani normalse bekleniyor zaten
azra01 nahidenurr normalde veriyorlar kontrole gittiğinizde haftanizi da söyleyin sezeryan olduğunu da söyleyin zatn onlar soruyor ama sormazlarsa siz söyleyin gun verirler mutlaka
nahidenurr fatmanur2707_ Ama benim ilki sezaryen bu durumda da mı 41.haftaya kadar beklemem gerekiyor acaba
fatmanur2707_ nahidenurr durumdan duruma değişiyor dedigim şekilde olan normal dogum olan kişilerdeydi biçok etken var araştırdığıma göre çoğu kişi şehir hastanesinden memnun kalıyor bi deneyin derim
rozcans her hastane bir değil sanırım. mesela ben başakşehir çam ve sakura şehir hastanesindeki doktorla görüştüm; artık planlı sezaryen yapmıyoruz, sancılandığında alıyoruz dedi
kaderaycil rozcans kaçıncı haftadasiniz acaba bende orda takipliyim de gün verilmiyor durumunu şimdi sizden öğreniyorum
mom_51 nahidenurr 30 haftadan sonra doktor sana sorar kuzum yada sen gittiğinde doğum zamanını sorarsın