busra_ozasir Kızlar merhaba 23 haftalık hamileyim çok terliyorum ateş basıyor gibi hep geceleri de ayaklarımın altı yanıyor şimdiden normal mi bu havada evde şort t-shirtle geziyorum
ysmnvrl busra_ozasir bende 33+2 oldum aynı durumdayım ne eksik ne fazla gerçi benim ikiz fazlası da olabilir 😅şaka bir yana gerçekten de gece uykuları haram yanıyorum bendee
merve220816 ben 39 haftadayım bende aynıyım kan hacmin arttığı için ateş basması sıcaklım artışı oluyor.
melike_165 @busra_ozasir 29dayım en başından beri don atlet geziyorum evde ayıptır söylemesi 🤣 o kadar soğuklarda bile evin camları açık uyudum hep buzlu su içtim başka türlü rahatlayamıyorum şimdi kan sulandırıcı kullanmaya başladım iki haftadır böyle bir yanma yok aniden ateş basıyor doğum da yaza denk geliyor bakalım nasıl dayanılacak🤣🤣
busra_ozasir melike_165 Ben de aynı soğuk içecek tüketiyorum sürekli kendimle birlikte içimde yanıyor sanki 😂 benim de tam yaza denk geliyor şimdiden böyleysek yazın napıcaz bakalım