catlovermom Hanımlar Çin takvimi Kan yenileme,gibi söylemler ne kadar doğru, Buna göre hareket edip ,o döneme denk getirip cinsiyeti tutturan oldu mu aranızda?
melisasak35 catlovermom çin takvimi bizdede tuttu kız dedi kızım olacak chat gbt de ilk başından beri kız diyordu oda doğru bildi :)
papatyaannesii catlovermom şey deniyor regl başlangıcından hesaplayın 14. Gün genelde yumurtlama dönemi oluyor ve o dönemde ilişki olursa erkek bebek sonrasında olursa kız bebek ihtimali varmış
2bebisannesyim catlovermom yuzuk falı yapıp gebe kaldim olduğu gibi de çıktı ve çevremdeki herkesin de doğru çıktı tesadufmu bilmem
catlovermom meyv siz ona göre mi hamile kalmıştıniz.yoksa hamile olduktan sonra bir baksyim dediniz ve ondan sonra mi tuttuğunu farkettiniz
bus_1234 catlovermom ilk çocugumda bilmeden hamile kaldım ama çin takvimine bakınca doğru çıktı.Suan hamileyim ama cinsiyet belli değil.Çin takvimine göre oğlan diyor öğrenince güncellerim bilgiyi😊
happyela catlovermom Ben hep hangi ayda hamile kalırsam ne olur diye bakıyordum. Denk getireyim dedim ama sonra biraz korktum açıkçası. Allah dilerse verir dedim işine karışmak gibi geldi biraz. Sonra hamile kaldıktan sonra baktım bu teorilere. Nasip bakalım gönlümüzdekini sağlıkla nasip etsin rabbim 🥰
melike_165 @catlovermom kasıtlı denk getirmedim ama Çin takvimi ve hislerim tuttu 🌸 ye ekşiyi doğur Ayşeyi demişler 🤣 kışın ortasında erik aşermiştim