gamzl Kızlar 36+2 günlük gebeyim 2. Gebeligim 4 yaşında kızım ilki normal doğum olmuştu günler yaklaştıkça çok korkuyorum Sezeryandan da çok korkuyorum artık rüyalarıma giriyor rüyamda sürekli doğuruyorum benim gibi olup bu durumu yenen var mı ya
gamzl gamzl Sezeryandan korkuyorum hiç olmadım normal den de korkuyorum suni sancı aldım çok zorlandım 😬😬
gamzl gamzl erkek Bebis ve hareketleri inanilamz ağrı yapıyor kızım gibi değil hareketlerin ağrıtmıyordu
fundiiim arn711_ sağlıkla kavuş bebeğine canım büyük kardeşlerde heyecan varmı?bende 3. Bebepime hamileyim 2 tane büyük ablamız var çok heyecanlanıyorlar🥹
arn711_ fundiiim abisi 6 ablası 4 yaşında tabiki çok heyecanlilar onların heyecanı benim korkumu bastırıyor
fundiiim arn711_ maşallah en büyük abla 13 yaşında küçük abla 10 yaşında🥹gün sayıyorlar 38 gün kaldı ama uygulamaya göre daha erken olma olasılığı büyük