ilaydaltan son 3 gün 40 haftaya. doktorumda 40haftaya kadar bekleriz demişti gebelik şekerinden ötürü. bugün kontrolümüz var her şey belli olur herhalde. başaşa duruyordu ama kanalda değildi. kasıklarıma iğne batıyor bazen dün akşam çok battı, yalancı kasılmalar var, bazen adet ağrısı gibi kısa süreli ama onun dışında gelen giden yok yaa🙂↔️🥹