Fatmaaz Kızlar ben görevimiz sebebiyle başka yerdeyiz. Doğumum temmuzun 2.haftasi gözüküyor Mayıs sonu gibi eregliye gideceğim 32 hafta falan olucam o zaman ve son kontrollerime Ereğli’de gidicem doktor önerisi olan varmı nasıl ebeleri falan