arzu_97 Kızlar 14cü haftaya giriyorum bulantılarım azalıyor ama mide yanması geçmiyor. Doktorun dediklerini de yapıyorum. Kaçıncı haftada geçti sizde?
wind arzu_97 famodin vermişti doktorum öyle geçmişti. Ama tabi doktorunhza sorun. Bir de mide yanmasına tahin ve dondurma çok iyi geliyor sabah aç karnına tahin yiyin. Yanmaya başladığında da sade dondurma. Beyaz olanlar var ya onlardan bir reflü hastası olarak bana çok ama çok iyi geliyoe anında kesiyor
Semilk05 arzu_97 25 haftadayım yeni başladı. İlk gebelikte yok denecek kadar azdı yanmam son ay olmuştu bunda şimdiden başladı gece bi uyanıyorum boğazıma kadar ateş
melisasak35 arzu_97 25 haftadan sonra yanmalar daha beter hale geliyor doğum yaptığım gün ne yanma kalmıştı ne bulantı ama 40 haftaya kadar gaviskonla yattım kalktım diyebilirim 🙄
emineanne06 Benimki 20. Haftamda başladı ama sık sık olmuyor nadiren oluyor.Gece geç yememeye çalışın,baharatlı şeylerden de kaçının.Migdeniz yanıyorsa soğuk süt iyi gelmişti bana ve muz da yiyebilirsiniz.
komaleyna arzu_97 Rennie emme hapı kullanıyorum yemeklerden sonra iyi geliyor doktorunuza danışabilirsiniz genelde veriyolar