Kızlar 2 yaşında bir kızım var ve şuan 5 aylık hamileyim eşim ikinci bebeği çok istedi o an beni ikna etti bende dedim tamam beraber büyürler felan diye ama sanki doğum zamanı yaklaştıkça vicdan azabı çekiyorum sanki kızıma haksızlık yapmışım gibi hissediyorum kızım çocuklarla oynamayı çok seviyor ama yinede ara ara berbat hissediyorum bu durumu yaşayan oldumu aranızda