beyzaygun 1melekannesi3858 Bilmiyorum ki bende olmaz diyordum oluyormuş görümcem söyledi kız seninki nasıl tuvalete gidince çıkıyor emanet mi duruyor o zaman 30dk yat sonra kalk
1melekannesi3858 beyzaygun senin kalıntısı hiç çıkmıyor mu yoo emanet olsa fayda etmez ve ben 5 haftadan belli kullanıyorum şuan 13+3
beyzaygun 1melekannesi3858 Bilmiyorum ki bende olmaz diyordum oluyormuş görümcem söyledi kız seninki nasıl tuvalete gidince çıkıyor emanet mi duruyor o zaman 30dk yat sonra kalk
beyzaygun 1melekannesi3858 Akşam kullanıyorum sabah çıkıyor bende daha keseyi görmeden başlamıştık şuan 18+1 ve daha uzun kullanıcakmışım
ozguler Bir şey sormak isterim. 7 haftalığa giriyorum kanamam vs yok doktoruma kasık ağrım oluyor dedim progestan kullan dedi. Ağrım şiddetli bile değil sizce ne yapmalıyım