Merak etme canım süreç o kadar ilerledi ki sezeryan esnasında hallediyorlar. En son çare balon şişiriyorlar o sonuçta yanıt vermez kanama durmaz rahim düzelmezse en en son çare seni tehlikeye atmamak için histerektomi yapıyorlar. Bunların da olması için ya %80 Plesanta privie, uterus atonisi vb yaşaman lazım. İçini ferah tut 1.sezeryanında bunlar yaşandı vs dersen doktora ona göre temkinli olunur