edak1 kızlar selam 02 Nisan 192.5 05 Nisan bugun 366 72 saat ara ile bu şekilde artış normal mi ilk baktırdığım değerlerime göre yavaşlamış gibi. Yaşayan varmı sonra toparlayan
edak1 Pelinn_6506 iki katına tam ulaşmadığı için kafama takıldı normalde 48 saatte iki kat artış bekleniyormuş tabi her gebelik farklı ilerliyor ama tedirgin oldum 🥹
edak1 Pelinn_6506 biraz yavaş artmış diyor. Dış gebelik yada geç yerleşme olabilir ama bunu tek değerle anlayamayız diyor genel tablo normalmiş yaşayan varsa daha iyi analiz ederim diye sormak istedim teşekkür ederim 🙏
Pelinn_6506 edak1 rica ederim ne demek🙏🏻 ama normal bi artış 2 kat artmayıp sağlıklı gebelik geçirenler var
Pelinn_6506 Pelinn_6506 zaten şuan çok erken beta 1000 olunca görüyorlar keseyi de canım geç döllenmedir
edak1 selindalin dün tam 48 saat ara ile verdim beklenen değere yükselmişti. Muhtemelen zaman kaynaklı bir durum yaşandı. Sizin nasıl