melismersin ozlemozdemir09 evet 30 ekimde çıkmadı beta. 1 hafta sonra çıktı. Galiba ilk idrarda çıkıyormuş. Beta sonra sonra yükseliyor. Birde keseyi kalp atışını falan görene kadar hamile katagorisine sokmuyorlar.
ozlemozdemir09 melismersin evet sokmuyorlar ya daha önce kimyasal gebelik yaşadığımda keseyi görelim demisti