pengumommy Nerede yaptırdınız şehir hastanesi randevu alamıyorum haftam yaklaştı alternatif nereler olapbilir memnun kaldıklarıniz nereler
meldaa41 pengumommy Ben de geçen hafta Eray Çalışkana gittim gayet ilgili samimiydi. Nakit 6000 kart 6500
gizemturgutt Bende eray çalışkana gittim ama kendisi çok yoğun o yüzden erkenden randevu alsanız iyi olur gidecekseniz eğer
blg123 bende eray çalışkana gidiyorum detaylı için değil rutin kontrol için riski bi gebeliğim var yani doktorun memnuniyeti çok yüksek ama ben bi türlü memnun kalamadım donuk duruyo sanki sorularıma zorla cevap alıyorum
meldaa41 blg123 Tam tersi ben gittiğimde de çok ilgili çok güler yüzlüydü şakalar yaptı hep. Sormak istediğiniz bir şey var mı diye ısrarla sordu ben baya memnun ayrıldım yanından
blg123 meldaa41 dün yine kontrole gittim ilk defa bu kadar uzun konuştu ama onda da bana kızdı stres yaptığım için stres yapmam için bütün olumsuz nedenleri sayıyor stres yaptığım içinde kızıyor yine ben sorularıma zorla cevap alıyorum ya da tatmin edici cevaplar alamıyorum