komaleyna canım doktordan çıktık. Doktor o kadar iyi ki gerçekten iyi ki iyi ki Mahmut hocaya gitmişim. İlgisi, dikkati, açık açık herşeyi söylemesi beni öyle rahatlattı ki anlatamam. Kesinlikle tavsiye ederim. Bebişin ısrarla yüzünün net çıkacağı şekilde kaç defa baktı. En son bütün çektiği resimleri mail hesabımıza attı ve içinden bir tane fotoğraf seçtik Bebişin yüzünün olduğu fotoğraf. Onu da fotoğraf baskısı olarak çıkarttı. Kesinlikle tavsiyemdir Mahmut hoca