Kızlar 2 saatte bir besleme sarılık riski olan ilk 2 hafta için geçerli maksimum 2 saatte bir bebek çok daha sık emmek isteyebilir sık istiyor doymuyor demek diye düşünüp mama başlanıyor bazen hiç gerek yokken hatta..
Yani demek istediğim 2 saat kuralını geçeli çok olmuş canım saatlere takılma, bebeğinin açlık sinyallerine göre beslemelisin aşırı besleme de bir risk emme refleksi yüzünden emmek istedikçe fazla mama alır. Muhtemelen biberonla veriyorsun o yüzden ve sütün de azalınca meme reddi olmuş ama aşılabilir, tekrar emmeye dönebilir sabır ve sebat çok önemli sağımın da bir mekanizması var onu anlamak gerek önce denemeye değer 😇 Kolaylıkla aksın süreciniz 💞