SibelAda benim de oğlum uzun süre yoğun bakımda kaldı, doğduğunda hiç kucağıma alamadım. Moral bozukluğundan ilk inen sütüm çekildi, biraz da nasıl sağacağımızı bilemedik. Sonra elektrikli pompayla sağmaya başladık. Başta çok azdı sonra artmaya başladı, moralim düzeldikçe de arttı. Hastaneden çıktığında biberona alışmıştı ama onlar küçücük alışkanlıkları da küçücük o yüzden zorlayarak da olsa memeye alıştırdık. Zorlu bir süreçti ama geçti şimdi abi olmaya hazırlanıyor. Moralinizi bozup anneliğinizin o ilk günlerini kendinize zehir etmeyin, ben o moral bozukluklarından dolayı çok üzgünüm hala. 😓 Allah yardımcınız olsun hem bebeğinizin hem sizin🙏