Ben 3 hamileyim ilk doğum tam bi tranva ikinci su gibi oldu 9 cm açılmıştım az daha evde doğurcaktım daha kolaydı Allah herkese oylesini nasip etsin ilkine göre çok daha kolay oluyor ilkinde 11 saat sancı çekmiştim ikincide 5 saatin sonunda doğurdum 😊