Bana da bundan 4.5 sene önce 2-3 doktor kistin çok büyük doğal yollarla hamile kalmayı bırak aşılama dahi sende mümkün değil tüp bebek deneyelim dediler. Çocuk da düşünmüyorduk daha yeni evliydik. sürekli ambulanslarla çığlık çığlığa acillere taşınmaktan yorulmuş kistim için çözüm arayan biriydim sadece. Ama bunu duymak eşimi de beni de yıktı. Madem olmuyo çocuğumu biz korunmayı bırakalım biraz da zayıflayalım dedim bir sene sonra falan tüp bebek deneriz. Korunmayı bırakıp bi 5 kilo falan verdik ki 2-3 ay sonra bi baktık hamileyim. Şuan oğlum 3.5 yaşında. Mucize bebek diyoruz ona ve ben bir mucize daha peşindeyim bu aralar, 2. bebeği istiyoruz hayırlısıyla. Sizin de olabilir benim tavsiyem biraz kilo vermek olabilir belki, doktorumuzun söylediği bir şey vardı. Hamile kalmaya çalışan insanlar arasında bir takip başlarıyorlar ve görüyorlarki tavsiye edilen yöntemler arasında en yüksek yüzdelik dilim ideal kiloya yaklaşmakmış. Diyet yapmaya çalışırken kafanızda hamile kalmaktan biraz olsun uzaklaşıyo ve kendiliğinden oluyor bence. En kötü tüp bebek şansınız var, ama umarım hiç gerek kalmayacak.