Kızlar selam dün normalde benim regli olmam gerekiyordu sabah 6 dan gece 12 ye kadar çok az az leke geldi sonra kanamaya döndü ama benim reglim asla bu şekilde olmaz kendimide regli döneminde gibi huzursuz hissetmiyorum ay içerisinde yaşadığım kasık ve bel ağrısından dolayı hamile olduğumu hissettim ama kanamayıda yaşayınca regli olduğuna inanasım gelmedi bu durumu yaşayıpta test pozitif gören yada hamile kalan varmıı 🙃