Semilk05 acile gidecektiniz galiba ya adı üstünde işte acil olmayınca insanın yüzüne bakmıyorlar eğer sizinde rahatsız edici boyuttaysa polikliniğe gidin mutlaka en azından düzenli mi değil mi ona bakarlar takip ederler henüz haftalarımız erken insan ister istemez tedirgin oluyor birde siiznde 2.ydi benim ilk gebeliğimde erken doğurmama rağmen böyle sancılar olmamıştı şimdi sancı ne kasılma ne o hissi de bildiğimizden ister istemez korkuyoruz zamanında sağlıkla gelirler inşallah 🙏