Kızlar merhaba 32+3 haftalık hamileyim şuan Largopen 500mg kullanıyorum 1 hafta sonra dişimi çektirmem lazım kadın doğum doktorum izin verdi ama ben korkuyorum bebeğe bişy olur diye ama dişim de ağrıyor kırıldı sadece kök içinde kaldı en arka dişim zorlar gibi diş çekimi yaptıran varmı gebeliğinde ?