Kızlar selam normalde de ilacı çok zor içen biriyim bu hapı yutmakta zorlanıyorum hiç içesim gelmiyor 10 gün sonra doktor kontrolüm var o gün değiştirmesini istiycem o güne kadar kullanmasam sorun olur mu ya birde siz nasıl içiyorsunuz zorlanan var mı aranızdaa🥹