21 haftalık için hareket azlığı normal. Ben 17 haftalıkken hissetmeye başlamıştım 19. Haftada bir anda kesildi gibi oldu çok korkmuştum neredeyse 28. Haftaya kadar düzensiz şekilde oldu hep hareketleri. Doktorum normal olduğunu söylemişti. Ancak içiniz rahat etmeyecekse kontrol gününüzü öne çekebilirsiniz.