parla94 estafurullah🤗 benim yüksek kg problemim olduğu için 13.haftada alalım dediler, ama normalde 11.hafta uygunmuş öyle dedi danışman🤗 ben de malesef ilk iki testte yetersiz dna geldi ve tam 3 kere kan verdim. Hepsinde eve geldiler aldılar kanı, süreci hemen doktoruma da bildirdiler ve bana hep bilgi verdiler iletişimdeydik. 9-10 günde cıktı sonuclar hep Ameirkaya gitmesine rağmen. Doktorum firmanın güvenilirliği açısından içimi çok rahatlattı acıkcası firmayı bn buldum ve ben sordum doktoruma, beni kendisi yönlendirmediği için yorumunun objektifliğşnden şüphem yok 🤗 doktoruma cinsiyet bilgisini gönderdiler hemen, ama ben zten çoktan öğrenmiştim süreç çok ilerlediği için 😂