sssee kızlar dün pik görmüstüm T cizgisi C cizgisinden daha koyuydu hatta bugünde bu sekilde daha silik cıktı sizce catlama oldu mu?
nilruhu sssee imkanın varsa riske atma değerlendir. ne zaman tutacağı belli olmuyor. Nasipte varsa inşallah sağlıkla tutar❤️🙏🏼
sssee feyzaklc değerlendiricem insallah 4. ay olucak bu ay ilk defa ovülasyon testiyle deniyoruz insallah hayırlısıyla kolaylıkla sağlıkla olsunnnnn🥹🥹🥹
nilruhu sssee ona imkan yok bende stres yapmak istemiyorum hatta unutmak istiyorum biraz. Bir anda aaa test günüm gelmiş demek istiyorum ama her gün sayıyor insan🥹 benimde bugün pik bakalım nasip olur inşallah banada sizede bekleyen herkese 🙏🏼❤️