gokkknur benim baya bi kesiğim vardı, ne kesilirken ne de dikilirken hiç bişey hissetmedim, doğumdan sonrada çok rahattım oturuyodum kalkıyodum bebeğimi bile sallıyodum iyileşmesine yakın bi dikişim açıldı o zaman sürecim zorlaşmaya başladı nazar değdi bence herkes maşallah diyodu ama bi yandan da baya iyisin diyolardı, şimdi 6 ay oldu doğum yapalı, bi çok doktora da gittim gittiğim doktorların hepsi dikişimi beğendi ilk atarken eskisinden de güzel oldu demişti 😂 başka bi doktorda asistanına anlatırken prenses dikiş mi ne diyolar buna dedi bende orda duydum, hiç genişlik vs hissetmiyorum, ilk zamanlar dikişte biraz baskı hissi oluyor ama oda 5. Ayımdan sonra hiç kalmadı şuan eskisi gibiyim