kubrasjsjs Özelde ücretler ne durumda , devlette doğum yapacaklar yada yapanlar muamele nasıl oluyor ?
1cey kubrasjsjs devlette, özel oda imkanı olsa devletteki doktor ve ameliyathane ekibi çok iyiydi, tek eksik özel oda gibi imkan🤷🏼♀️
htcbyrmblc kubrasjsjs devlette yapicam ilk dogumumda devletteydi ebesinden tut doktoruna hepsi çok iyiydi vajinal doğum yapmama rağmen doktorum girdi ve benimle özel gibi ilgilendi Allah razı olsun iyi insanlara denk.gelelim 🌸
parildayanyildiz2 kubrasjsjs ilk doğumum devletteydi 2.özelde olacak nasipse durumu olan bence özelde yapmalı devlet şans işi iyi ebe ve doktor denk gelirse iyi ama ben bu defa şansa bırakmak istemiyorum ilk doğumum tecrübesizlik ve pişmanlıklarla dolu
aysegulk07 happyela tabi bu yazdıklarım hariç uygulanan tüm müdahaleler tahliller vs hepsi ekstra ücretli
aysegulk07 fatma0623 benim takipli olduğum hastane evet uygun ama başka meraktan araştırıp sorduğum hastaneler 75-90 arasıydı
aysegulk07 erkekannesi1_ Antalya Alanya da yaşıyorum evet gittiğim hastane uygun ama tabi 75 isteyen yerler de var
Twobabiess kubrasjsjs İlk doğumum özelde oldu ikinciye devlette yapabilir miyim diye biraz araştırdım ama bir türlü içime sindiremedim memnun olandan ziyade olmayanların tecrübeleri korkutunca özelde paket aldım muayene + sezaryen dahil 70 bin ödedim geçen sene aralık ayında zamsız fiyattı bu.
maco61 kubrasjsjs ilk gebelik özeldeydi memnundum. Ama fiyatlar okadar yükseksi mecbur devlette yapacagım Allah iyi insanlarla karşılaştırsın çok korkuyorum ama işte mecbur iyi geçer inşallah 35+4 oldum az kaldı sezeryan zaten
momyflow kubrasjsjs ilk doğumumu özelde yaptım ikinciyi de özelde yapacağım, zorunlu sezaryen 82bin tl. Çevremde yapabileceğim güzel bi devlet hastanesi yok maalesef imkanları çok kötü
BusRaa20 kubrasjsjs 40 bin verdim nisandan önce 1 nisanda 42 bin olacağı söylendi daha doğum gerçekleşmedi 16 nisan son gün bekliyorum