krizantemmm _Medine işk doğumum 38+3 te oldu ikinciyi şuan 21+2 deyiz doktor 38 yada 39 da alırız dedi ama bakalım
Noyimommy _Medine teşekkür ederim ❤️evet ilk gebeliğimdi🌸 herkes 40 haftayı geçersin ilk gebelik bi de erkek felan dedi ama oğlusum beni çok yormadı