Kdrykenan şuan bende aynı durumdayım.24+4 haftalığız ve bir haftayı geçti.Sol bel ve kalça üzerinde.Dün biraz hava almaya cıkayım dedim ama o kadar canım yandı ki yürüyemiyorum topallayarak yürüyorum.Şuan raporluyum ama haftaya da rapor alıcam sanırım çünkü geçmedi geçmiyo da ne yapacağımı şaşırdım.Zamanla geçer diyorlar öyle umut ediyorum 🙏🙏👼👼