Şubat ayında dışa gebelik geçirdim ilaçla gebelik sonlandırıldı Nisan ayına kadar adet görmedim geçen hafta sonu bulantılarım oldu geçer diye bekledim geçmeyince test yaptım pozitif çıktı acile gittim 6+5 haftalık hamilemişim ve kalp atışını duydum bu durumu yaşayan var mı