daisymom_99 Kızlar bebeğim haftasından çok önde gidiyor diye doktorum bu testi istedi 3 aylık şeker testiymiş sanırım sonuç nasıl sizce bilen varsa yazabilir mi?
Deleted33000 daisymom_99 sonuçtan anlamam canım ama referans dışı olsa orda da yazmazmi ki kız inşallah bilen biri çıkar
tugcelice07 daisymom_99 bu normal çıkmış ama evde ölçmeni tavsiye ederim benim de değer bu şekilde çıktı ama evde parmağımda ölçtüğümde yüksek geldi diyet yapıyorum diyet yetmezse insülin başlayacağız
daisymom_99 tugcelice07 teşekkür ederim canım bende bi deneyim evde ölçmeyi inşalah yüksek çıkmaz🙏🏻 peki belirtileri neler bende farklı bişi olmuyor şekerim yükselse mesela bilirim değil mi ?