zelih8a8wa Normal dogum kacıncı hafta da oluyor yani doktor en geç kac haftaya kadar bekletiyor 37 de dogum yapan cok var
neslihanttk zelih8a8wa bende bimiyorum nasıl başlayacak hemen hastaneye gidilmelimi 36+1 deyim bilgisi olan yazsın kültürlenelim😂
NobleMom zelih8a8wa Eğer bebek iyiyse bir problem yoksa 41. haftaya kadar beklenebiliyor. Herkeste farklı tabi kimisinin 36-37 haftalarda doğumu başlayabiliyor ✨🤍
erkekannesi1_ zelih8a8wa 41. Haftaya kadar bekleniyor normal doğumsa zaten doktorun yaoabileceği birşey yok bebeğin gelmesi sizin egzersiz yapmanız lazım tabi 41. Haftada doğum olacak diye birşey yok benim 37+6 da suyum geldi doğum yaptım
erkekannesi1_ neslihanttk sizinde çok az kalmış “1 günmü 1 haftamı 1 ay mı “ tam o dönemdesiniz sancılarınız olursa kanama olabilir nişan gelebilir suyunuz gelebilir yani normalin dışında tüm durumlarda hastaneye gidin
rapunzel70 zelih8a8wa 37 de normal doğum yapılmaz doğum başlamadığı sürece 41 e kadar bekleniyor genelde
Melike3506 zelih8a8wa 41 e kadar gelmezse 41 de yatış yapılıp suni sancıyla doğum başlatılıyormuş bizim hastanede