merve__12 yagmurrana Bende 39. Haftadayım şehir hastanesinde yapıcam inş doğumumu umarım görenler yazanlar olur 🤍
bsraaybars yagmurrana bende orada yapmayı düşünüyorum 37+2 bende burada bekleyeyim inşallah doğum için güzel şeyler söyleyenler olur 🤲🏻
merve__12 yagmurrana inş teşekkür ederim sizinde Kübra inana gidiyordum ama gitti en son nuh mehmet beye gittim sizin kim ?
yagmurrana merve__12 ben Ceren, Ayşe ve Kübra hocalara gittim şimdiye kadar. En son Kübra hocaya karar vermiştim ama perinatoloji kontrolüne gittiğimde Kübra hocanın ayrıldığını söylediler 😥 Önümüzdeki günlerde tekrar bir Ceren hocaya gideceğim bakalım.
fatgume Benim arkadaşım perinatolojide Fatih beyle doğum yapmış çok iyi dedi bende mustafa beye gidiyorum ama doğum hakkında hiç konuşmadık
yagmurrana fatgume ben de fatih beye ikili test ve detaylı ultrason için gittim ama doğumu o mu yaptırır bilmiyorum. pek sahiplenmedi beni 😁
fatgume yagmurrana mustafa bey beni çağırdı gel tekrar bakalım dedi çarşamba tekrar gidicem bakalım sorsam mı doğuma siz giriyo musunuz gibi napsam bilemedim 😂
yagmurrana fatgume bence sorun tabi ki. Yüksek riskliyseniz zaten o yaptırır diye düşünüyorum. Allah kolaylık versin hepimize🙏