Kızlar 27.haftadayım ve çok yoğun bir işte çalışıyorum ama işim yalnızca iki gün çok ağır özel sektörde matematik öğretmeniyim hafta içleri yalnızca 3gün o da 1-2 saat işe gidiyorum ama hafta sonları 12şer saat derse giriyorum cumartesi 10 ders pazar 11dersim var çok ağır gelmeye başladı yani bugün bel ağrılarım arttı karnım sertleşti böbrek ağrısı çok artıyor ayakta kalmaya bağlı bence het hafta sonu bu böbrek ağrısını ben yaşıyorum çok ayakta kaldığımdan dengesiz bir dağılım var hafta içleri çok rahat olması ama hafta sonlarına dayanılacak gibi değil sizce bebeğe yada gebeliğe zararı var mıdır? Sizler çalıştınız mı deneyimleriniz neler