merve588 her doktorun görüşü farklı oluyor işde bugün nstde benimde sancım çıktı ama benim hissettiğim bişey yoktu sancıya dair doktorumda cumartesi günü tekrar nst istedi ilki sezeryan olduğu için çok sancı çekmeden almaları gerekiyormuş dikişlerde sıkıntı olabilir çünkü dedi eğer gene rahat olup bişey hissetmezsem önümüzdeki pazartesi Allah nasip ederse planlı sezeryan olacam 20 Nisanda :)