ablaelos korkmayın iğne yapıyor zaten bisey hissetmiyorsunuz. Ben çekimden sonra dikkat ettim. 7 yıl önce hamilelikte diş çektirmiştim yine. Bilinçsiz davranmıştım. Çekilen yerdeki pıhtıyı yok etmiştim aşırı agrı çekmiştim 1 hafta. Bu defa aynı hataları yapmadım. Çekimden sonra ılık çorba içtim sadece. Ekmekle doğradım içine tok tutsun diye. Sıcak bisey içmedim asitli içmedim. Ağzımı çalkalamadım tükürmedim. Yuttum. Hiç agrı olmadı çekim sonrası. Parol ve agumentin içtim. Bugün 2. Gün hiç ağrı yok. Pıhtı hala yerinde.