22 gün önce 39+4te suyum geldiği için doktor olmadığı için 2 cm açılmayla develiden sevkedildim. Ambulansla gidene kadar açılmam orda 4 cmdi gece yatışım yapıldı suni sancı verdiler sebebini anlamadım ama sancılarım düzenliydi açılmamla orantılı ilerliyordu. 10 cm açılmaya geldik doğum başladı ama bebeğim de ben de aşırı strese girdik çünkü başımda yaklaşık 3 ebe 3 de pratisyen doktor vardı. Malesef ben orda zaten stres içindeyken sancı çekerken acele ettiler sakin davranmadılar ben onlardan daha sakindim o derece söylüyorum ama malesef Oksijen seviyesi düşünce acil sezeryana alındım.