byza1234 Kızlar şeker yüklemesinde ikinci saat şekerim 189 çıktı ve doktorum diyetisyene yönlendirdi, yani diyet yapmaya çalışıyorum ama canım aşırı tatlı şeyler çekiyor çok zorlanıyorum, tatlı isteği geldiğinde sizler neler yaptınız
serapbttl byza1234 gebelik şekerinde 1.saat dikkate alınır ama 2.saat böyleyse 1.saat daha yüksektir. Bende sütlü tatlı etkilemiyor çok çok istersem sütlü tatlı yiyiyorum o an dayanamazsamda dengelemeye çalışıyorum Soda içiyorum yoğurt yiyiyorum yada bitter yemeğe çalıyorum ama ölçüsünde 🙈 en kötü bimde kasa yanında satılan kendi markasına ait çikolatalar var onlardan mor olanını alıyorum şeker ilavesiz o etkilemiyor 🙈
serapbttl byza1234 ikinci saat dediğiniz sizin 1.saat oluyor o zaman kaçlık yükleme yapıldı 75 lik bile olsa biraz üzerinde ama eğer 75 likse diyetle sorun çözülür çok zorlamaz sizi her günde yüksek miktarda tatlı yemezsiniz herhalde gerçi ben 2 3 günde koca kavanoz çikolata bitirirdim ilk ikisinde 🙈
byza1234 serapbttl 75lik, ilk saat dediğim açlık olan ikinci saat şeker yüklemesi yaptıktan bir saat sonrası diğeri de iki saat sonrası