Abimle eşi yeğenimi bize bırakıp gitmişlerdi 3 veya 4 yaşındaydı hiç de travma olmadı gayet mutlu vakit geçirdik beraber. Ağladığını falan da hatırlamıyorum son günler kala bi takvim asmıştık her güne çarpı atıyordu uyumadan önce. Eğer gideceğiniz gün sayısı çok değilse bişey olmaz bence ama ben olsam max 1 hafta bırakabilirdim sanırım