urasserife Esraysr16 benim sarımtırak renkte sümüğümsü büyük parça halinde geldi minik minik de gelmeye devam ediyor
zfrnemos Esraysr16 normal akıntı o ya bendede oluyo bazen cok yogun gelıyo hele ayakta cok durunca sarı kokusuz yedıklerımızden kaynaklı nişanda pembe yada kahve akıntı gelıyo dıye bılıyorum
bsr18_ Esraysr16 enfeksiyon varsa o renkte olur diye biliyorum. Benimki gayet pembe lekeydi adetin ilk günleri olurya az az gelie öyleydi
urasserife Esraysr16 nişan ile enfeksiyon akıntısını çok net ayırt edebilirsin zaten löp diye kocaman geliyor çünkü ve kanlı olmak zorunda da değil internetten de örneklerine bakabilirsin
lfkfkdk Esraysr16 benim de aynı şekilde sarımsı geliyor illa kahverengi kanlı olacak diye bir şey yokmuş normal akıntıdan ayırt ediliyor zaten kremsi değil daha çok jel uzayan sümük gibi oluyor
bsr18_ Esraysr16 zaten nişan olsada hemen doğum başlamıyor benim 1 haftaya yakın leke gelmişti. Sonra sancılarım başladı suyum falan gelmedi kiminin de suyu bile evde geliyor
Esraysr16 lfkfkdk kremsi değildi evet dediğin gibiydi bende okudum bi kaç yerde ama kanlı pembemsi gelmiyormus herksin yani dünden beri gelmedi bilmiyorum nişan mıydı değil miydi
lfkfkdk Esraysr16 ara ara oluyor canım benim ilk 2-3 hafta önce gelmişti sonra 2 gün önce duştayken geldi ve bugün iki kez geldi
Esraysr16 lfkfkdk bidaha gelmedi benim ama değildi heralde senin de değildie ya nişan mı ki senin canım akıntı olabilir mi