bydymy kızlar gebelikte saç boyatılır mı aslında başka renk değil beyazlarımı kapattırcam aşırı beyaz var çok kötü hissediyorum kendımı 😶10 haftalık olduk bugün tam bu arada
1tucee bydymy gebeliğin ortalarında sanırım boyatınca veya kesince sorun olmuyormuş ne kadar doğru bilmiyorum ama
betusss343 bydymy maalesef yapanlar var ama özellikle şu erken dönemde organik dahil hiç bir boya önerilmiyor. Ki organik değil zaten hiç biri. Ayrıca illa boyanacaksa diplerden mümkün olduğunca uzak durulmalı. Yani sizin isteğinizin tam tersi.Mecbur beyazlarla yaşıyoruz. 34. Haftadayım son anlarda deneyeceğim bende mümkün olduğunca kimyasalı az alsın diye.
halie bydymy meraba 18 haftadan sonra boyayabilirsin ama bn 20. Haftada boyadım Gratis ten bitkisel boya aldım o şekilde boyadım
triplets 25.haftada boyattım ilk kez , kuaförüm amonyaksız boya kullandı gebelerde kullanıyormuş. İgora veya inoa loreal boyalarından kendi renginize bakabilirsiniz , en azından daha düşük kimyasal içeriyor.
halie bydymy evet alabilirsin doktorum çok bekletme demişti 20 dk bekletip yıkadım öncekinden daha iyi oldu bndede beyaz çoktu mecbur boyadım kndimi çok kötü hissediyordum
glnzkrkmz bydymy ilk 3 ay önerilmiyor. 3 ay sonra da organik boya öneriyolar hocalar ama diğerleri de olur ya çok bekletmezsiniz sorun olmaz