Arkadaşlar reglimin ilk günü kahverengi akıntım oldu direk şüphelendim benim asla öyle olmazdı.Sabah test yaptım silik çıktı şüphelendim başka test yaptım daha belirgin çıktı.Doktora gittim beta 44 çıktı saha 1-3 günlük dedi ya kimyasal olur ya da bir şekilde büyür ilaç başlamadı.İki gün sonra yine kan ver değer yükselirse kanama devam ediyorsa o zaman ilaç kullanalım dedi . Başka bir doktor progestan ne olur ne olmaz kullan dedi.Ne diyorsunuz böyle bir şey başına gelen var mı ?Sizce bu kimyasal mı nedir bu