Merhaba kızlar, ben maalesef buraya güzel bir anı ile gelmedim. 37+2 olduk biz ama babasıyla boşanma aşamasına girdik. Yaptığı şeyler yüzünden ailemde bende yanımda olmasını istemiyoruz ama doğumda haber vermek zorundayız. Nasıl bir psikoloji olacak ailesi ile gelirse ne yapıcam bilmiyorum ailesi de onun gibi çıktı beni strese sokarlar sütümü keserler diye korkuyorum. Çok şükür her anımda her şekilde koşulsuz arkamda duran ailem var. Allah razı olsun onlardan hep yanımdalar fakat bir eş desteği çok önemlidir diye düşünüyorum. İlk doğumum olacak sizce ne yapmalıyım? Nasıl bir psikoloji içerisinde olucam bilmiyorum yardımcı olun lütfen 🙏🏼