bbaskal merhaba bende 5 gün oldu sezeryan olalı 3 gundur küçük bir yerden yeşilimsi sıvı geliyor kızarıklık ve dikiş üstünde şişlikler de oluştu yarın doktora gidiyorum , yorumunuzu görünce yazmak istedim nasıl tedavi ediliyor internetten baktım da yeniden bir cerrahi işlem dikişleri açıp temizleme gibi şeyler yazıyor gözüm korktu