Glnz merhaba sevgili gebeler ve anneler 30+5 gebeyim doktor bebegin suyu fazla dedi iki kezdir kontrole gttigimde bu durumla karsilasan oldumu karsilasan olduysa nasil ilerlediniz tesekkur ederim simdiden
Melike3506 Glnz 27 deyken fazla demişti. Şeker yüklemesi yaptırdım. Değerlerim normal çıktı. Suyunu takip etcez dedi. 31+4 üm şuan doktor su için normal dedi.
Glnz deepsilence aslinda cok ta yemedim tokluk sekerime bakildi degerler normal dedi doktor tesekkur ederim bilgi paylasimiz icin
Melike3506 Glnz bilmiyorum ama yapmazlar herhalde çünkü belli bir zamanı var onunda yağılması gerekseydi yaptırırdı doktor diye düşünüyorum