aydkut Bir şeyler hissediyorsunuz ama hayalle gerçek arası bir şekilde, aklınız bebeğinizde , bir şeyler olacak ve o gelecek diyorsunuz, dış dünyaya dair hisleriniz o kadar düşük ki, ne acı ne çekiştirme ne hareket hiçbirini tam manasıyla hissetmiyorsunuz, yani ben hissetmedim. Sadece dilim damağım kurudu, 12 saatlik susuzluktandı belki (akşam en son 20:00 de içmiştim, sabah da doğumum 08:00 e planlıydı) belki de heyecandan, bilemiyorum. Çıkınca su da içtim bardak bardak, midem de bulanmadı, ağrım sızım da olmadı