Busrali5858 Htcm65 bende kerime hanimi cok duydum instagramdan falanda takip ediyorum baya iyi diyolar
Dlrm Busrali5858 çekirdek yeme tuzlu hiç tüketme ödemin ilk sebebi tuz bol bol da su tüketirsen daha rahat atarsın şişliğini
Busrali5858 Htcm65 levent bey hem cook klabalik hemde sezeryan olmadigi surece devlette dogum hangi dr a denk gelirse o yaptiriyo die biliyorum
Busrali5858 Htcm65 bende hep ozel ozel dedim ama su zamanlarda kararim degisti iste.😊😊 belki o zaman diycem ozele gideyim o yzden arastiriyorum
Kuzgunderya Htcm65 ben 1 seneden fazla sivas merkezde yasıyordum eşimin işi nedeniyle zaraya tasındık 2 ay oldu taşinali 😊
Kuzgunderya Busrali5858 hm tesekkur ederim canım acaba cok yırtılma oluyr mu ya ben en cokta ondan korkuyrm 🤦♀️
Busrali5858 Kuzgunderya valla onu bende bilemiyorum ki ne guzel dikissiz dogum yapanlar var ins bizde oyle oluruz
Kuzgunderya Busrali5858 aynen canım bende olanlara ne kadr cok sevinyrm benim abimin eşi yengem dikişsiz oldu catisi geniş rahata olmus 😍