Kızlar kanz markasının hoşuma gitti şuanda da indirimde ama iki modeli var birisi siyah büyük diğeri beyaz ikiside üstten dolum kullanıp memnun olan var mı? Başka marka da önerebilirsiniz ben bu marka bilindik diye de tercih etmeyi düşündüm ama sizin deneyimlerinizde önemli tabiiki❤️❤️❤️