Zgekomur Nryseda eh normal 😃 sağlıklı olsun gerisi önemli değil tombik bebek iyidir sıkıştırmak rahat olur 🤗
gh2019 Ben 12.haftamdayım ilk gebeliğim ve 1 buçuk kilo aldım ama karnım çıkto baya akşamları daha şiş oluyor biraz da şişkinlik var bende. Sizce bırmal mi ilk üç ayda çıkmaması lazım dediler 😐
Zgekomur Nryseda bağışıklığı daha kuvvetli oluyor bizde tüm aile bebekleri tombik 👼🏼☺️ Kesinlikle bakımı daha kolay sağlıkla gelsin minik 🙏🏼
Caah sariselin gönlünüzden geçen olsun inşallah tabi öve sağlıklı olsunlar ben hiç hissetmiyorum kız mı erkek mi