ilknur3131 Kızlar betam dün 1070 çıktı kese için doktor Salı günü çağırdı ama çok ağrım var bugün biraz ev işi yaptım belim ve rahmim zonkladı korktum birazda bişey olmaz değil mi 🥹🥹
kps ilknur3131 lütfen dikkat edin en riskli dönemdesiniz temizlik bekleyebilir. Bende yorulduğum zaman adet sancısı gibi sancılarım oluyordu ama dinlenince geçiyordu. Ayaklarınızın altına yastık koyup uzanın şifa olur inşallah rahatlarsınız 🌸
bsr18_ ilknur3131 adet öncesi 1 hafta adet sonrası 2 haftaya yakın adet sancılarım oldu öyle böyle değil hemde. Sonra vucut adapte oluyor sanırım ağrılar geçti. Ara ara bıçak saplanır gibi ağrılar oluyor sadece 8. Haftalığım şuan. Kendini yormamaya dikkat et o haftalarda
nilaydax ilknur3131 rahim genişlediği için ağrı normal demişti bana da doktorum. Çok ağrım oldu korktum gittim doktora kaç kere .Progestan fitil verdi düşük önleyici onu kullanıyorum ama hiç ev işi yapmadım.Yapma bence iş ilk 3 ay riskli çünkü
ilknur3131 kps teşekkür ederim canım öyle yapcam ya bugünden sonra daha dikkat edicem bu korku bana yetti
ilknur3131 bsr18_ evet suan tam adetimin 1. Günü canım ondan galiba. Kese ve kalp atını bu hafta duyabilir miyim acaba?
bsr18_ ilknur3131 bence acele etme. Hele devlete gidiyosan biraz daha sabret. 5. Haftada kese 6. Haftada kese görülüyor genelde. Görülmeyince devletteki doktorlar panik yaptırıyor duymamız lazım vs gibi. İnsan merak ediyor ama birazcık bekle 😊
ilknur3131 bsr18_ özele gidiyorum canım normalde evet devletteki doktorlar panik yaptırıyor bende yıllık izne gidicem eşimle beraber 13 Nisan da o güne kadar bir sıkıntı var mı yokmu diye gitmek istiyorum hiç gitmedim daha doktora suan betam 1070 dün ki değerim
bsr18_ ilknur3131 benim adetin 2. Günüydü sanırım değerim 1600 çıkmıştı kese vardı bebek yoktu devlete gidiyordum ama. Kese görünür belki göremezse de vajinal bakıyormuş bazı doktorlar hiç o strese girme derim. Kanama vs olmadığı sürece ne kdr geç gidersen o kdr net görünüyor